Archief - Krijg Lexmark X1100 niet geinstalleerd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

allistair

Legacy Member
Ik heb exact hetzelfde probleem als hier wordt besproken: https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/krijg-printer-niet-genstalleerd.672106

helaas staat er geen oplossing bij...

Tot gisteren werkte men lexmark X1170 printer perfect, vandaag reset ik men PC naar de fabrieksinstellingen en probeer ik de printer drivers opnieuw te installeren en loopt het fout. De installatie lijkt goed te lopen en er wordt een mapje van lexmark aangemaakt in het menu start maar dan begint men probleem.

Er staat slecht 1 ding in die map, namelijk "lexmark solutions center" (normaal staan er een aantal meer in). Als ik hier dan op druk krijg ik een foutmelding, namelijk "kan lxbkjswr niet vinden".

Al verschillende keren de drivers gedeinstalleerd, gereboot en dergelijke. Ook een tweede keer men PC gereset naar de fabriekinstellingen, maar dat hielp ook niet. Ook al een keer geprobeerd met de drivers van winxp ipv vista maar dan krijg ik ook een error. heb ook al de drivers van een andere dan de officiele website trachtten te downloaden, maar dat hielp ook niet.

Zou tegenvallen als ik een nieuwe printer moet kopen terwijl ie gisteren nog perfect werkte op exact dezelfde pc... (heb vista home basic als dat uitmaakt)

Exit

Legacy Member
als ge printer aansluit, herkend windows het toestel en vraagt naar drivers?

allistair

Legacy Member
hij herkent em en stelt dan voor om via internet te zoeken naar de drivers

(hij verschijnt ook niet tussen men lijst van printers na de installatie btw)

Exit

Legacy Member
op de moment dat ie drivers vraagt, steek de cd in en laat windows doen, dan zal ie normaal ook vanzelf verder gaan en op de cd gaan zoeken

allistair

Legacy Member
hm, het is dan toch gelukt na nog maar eens te resetten naar de fabrieksinstellingen.

- Heb de nederlandstalige drivers es gedownload ipv de engelstalige
- Heb ze op cd'tje gebrand ipv rechtstreeks van men harde schijf te installeren
- Heb eerst vista service pack 2 en ne hoop updates geinstalleerd.

1 van die drie dingen heeft geholpen blijkbaar... Maar kheb geen flauw idee welk van de drie

Toch bedankt voor de hulp!

m1dnight

Legacy Member
Soms helpt het ook wel om u aanwezige printerdrivers te updaten via windows update. Dat komt dan rechtsonder in het vakje:) (klik door naar printers & devices --> add new).

Zo heb ik het opgelost voor mijn laserjet 4050.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan