Archief - Krijg Printer niet geïnstalleerd.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ronnie86

Legacy Member
het zit zo.

heb onlangs nieuwe pc gekocht dus ouwde ging ouders.
nu wil ik daar een Lexmark X1100 opzetten zodat ze dingen kunnen uitprinten etc.

heb het al geprobeert met de cd, met nieuwe drivers van site, geinstalled,geuninstalled,rebooten, met de lexmark cleanup tool geprobeert maar niets werkt.

hij komt zelfs niet in "Printers" voor.

er staat alleen bij Start/ programmas/ lexmark x1100 : lexmark solution center (want tevens niet open gaat :s) en uninstaller...

pc draait op windows vista home premium 32x

:help::oink:

Exit

Legacy Member
usb printer?
als ge printer aansluit, geeft windows welding van nieuwe hardware?

Ronnie86

Legacy Member
ja...

dan probeert hij te installen en vind geen stuurprogrammas in windows update...

dan ernaa vraag hij of ge de installatieschijf hebt en die steekt in.
zoekt naar stuurprogrammas, vind stuurprogramma en dan een fout da hij het ni kan instaleeren

als ik het via de nieuwe driver van op hun site doe dan krijg ik een heel install program,...wachten tot er gevraagd word om de printer in te steken met usb . dan word de installatie verder gezet... rond proper af.. maar staat nogaltij geen printer op

editje :

heb em nog maar is geinstalleerd .

tusse programmas staat er bij lexmark 2 dingen: Lexmark solution center en een uninstaller.

nu klik ik op solution center en er komt deze error :

Error
C:\Program Files\Lexmark X1100 Series\Drivers\I386\lxbkjswr.dll

Exit

Legacy Member
doe eens volgende:
sluit printer aan, klik verder nergens op
steek cd in de pc
windows zal nu autom naar de cd gaan zien.


en bij "dan fout dat hij niet kan installeren" .... exacte fout?

greiver

Legacy Member
Mijn "schoonstiefmoeder" had het ook voor.
Die lexmark wou niet werken op vista...

Ronnie86

Legacy Member
Exit, kzal da morgen eens proberen.

ondertusse haddek ne XP driver afgehaald en nu staat hij toch al tusse de printer..raar maar waar :)
maar hij drukt nog altij ni af , blijft altijd op offline staan :s

greiver

Legacy Member
Van een ander forum: I had same problem with a Lexmark, don't remember model since I no longer have it, but this made mine work:
Go to Control Panel
, Printers, Properties, Ports, and uncheck "Enable bi-directional support".

en ook

his is what Lexmark says to do if you are having trouble loading your drivers:

(a)Attention Windows Vista Users
If you have installed your printer on your PC using an original Lexmark Driver CD that came with your product and you are experiencing problems when printing, you may have installed the Windows XP driver.

Follow these steps to resolve:
· Disconnect your USB cable from your printer.
· Uninstall all Lexmark printer drivers on your PC.
· Download the correct Vista driver for your model.
· Install the driver on your PC.

Important - Do not reconnect the USB cable until the install software prompts the question of how the printer is connected.

Here is the link to the correct Vista 32bit drivers for the X1100 series: Lexmark - United States

Even if you are using Windows 2000 or newer operating system but not Vista, You should still do what is said above when trying to re-install your drivers. Reference (a).


Het is precies wel een ander type van printer in die link, maar wel van dezelfde serie.
Worth a shot.

Ronnie86

Legacy Member
tried it...

alsk de vista driver afhaal dan staat hij ni eens tusse de Printer
bij de xp driver staat hij er tusse maar drukt ni af..

krijg vaak de melding van "toepassing voor spooler-subsysteem werkt niet meer en is gesloten"

heb alles al gedaan wat de MS site geeft als oplossing en nothing...
zal hen gewoon aanraden om ne andere printer te kopen :)

Lexmark = brol

greiver

Legacy Member
Punkrock zei:
ja ok maar als voorbeeld word hier toch wel de naam Lexmark vermeld :D
U kunt geen printer toevoegen en er verschijnen foutberichten over de service Printer Spooler

ma goe Ander en beter.
tegenwoordig hebde der al voor +- 50 eur (all in one)
Hebt ge de print spooler (de service) ook eens nagekeken?
Twijfelachtig dat die niet zou draaien, maar kunnen het maar eens gezien hebben.
rechtsklik op "deze computer", "beheren", "Services and Toepassing", "services", en daaronder dan "Print spooler".

Ronnie86

Legacy Member
ja al gecheckd.
staat op automatisch starten...en heb em ook al handmatig gestart :)

ma heb ze aangeraden om nen betere(nieuwere) printer te kopen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan