Zone
Legacy Member
ik heb dus een virus, ff uitleggen
alles gaat goet tot ik mijn inet aanleg (adsl) dan begint hij onmiddellijk te uploaden an 15kb/s (veel meer kan ik niet) en na een tijdje staat mijn cpu op 100%
kheb al 2x geformat, zonder succes wat betekent dat waarschijnlijk ook mijn andere files buiten windows infected zijn
geen enkele scan doet iets
die cpu aan 100% kan ik verhelpen door een proces af te sluiten (ctrl-alt-del u know..) da proces is ook nie altijd zelfde ma tis meestal svchost.exe die uit mijn SYSTEM map komt, als ik die afsluit begint hij af te tellen van 60 en sluit mijn pc af bij 0
ik had een verdacht mapje gevonden met salm.exe maar na verwijdering blijft situatie zelfde kweetniet of je daar iets mee bent
ik vroeg mij af of er een andere oplossing is om het weg te krijgen zonder dat ik al mijn muziek films en games moet verwijderen want vooral aan die muziek heb ik toch lang gespaard

alles gaat goet tot ik mijn inet aanleg (adsl) dan begint hij onmiddellijk te uploaden an 15kb/s (veel meer kan ik niet) en na een tijdje staat mijn cpu op 100%
kheb al 2x geformat, zonder succes wat betekent dat waarschijnlijk ook mijn andere files buiten windows infected zijn
geen enkele scan doet iets
die cpu aan 100% kan ik verhelpen door een proces af te sluiten (ctrl-alt-del u know..) da proces is ook nie altijd zelfde ma tis meestal svchost.exe die uit mijn SYSTEM map komt, als ik die afsluit begint hij af te tellen van 60 en sluit mijn pc af bij 0
ik had een verdacht mapje gevonden met salm.exe maar na verwijdering blijft situatie zelfde kweetniet of je daar iets mee bent
ik vroeg mij af of er een andere oplossing is om het weg te krijgen zonder dat ik al mijn muziek films en games moet verwijderen want vooral aan die muziek heb ik toch lang gespaard
