st3ph3n
Legacy Member
Probeer eens of -in plaats van heropstarten- dit ook werkt:
* Start -> Uitvoeren -> ipconfig /renew (of indien je de uitvoer wil lezen: Start -> Uitvoeren -> cmd -> ipconfig /renew)
Dit vraagt een nieuw IP-adres aan de DHCP-server.
Hiermee heb je echter nog niet de oorzaak gevonden.
- hangt die pc rechtstreeks aan de Telenet-modem en gebruik je 'Automatische IP'-instellingen ?
- Welke programma's draaien op de achtergrond ?
- Kijk eens in de Event Logs (Start -> Uitvoeren -> eventvwr.msc) of je gerelateerde fouten/waarschuwingen krijgt.
- Welk OS + evt. Service Packs ?
Steven
* Start -> Uitvoeren -> ipconfig /renew (of indien je de uitvoer wil lezen: Start -> Uitvoeren -> cmd -> ipconfig /renew)
Dit vraagt een nieuw IP-adres aan de DHCP-server.
Hiermee heb je echter nog niet de oorzaak gevonden.
- hangt die pc rechtstreeks aan de Telenet-modem en gebruik je 'Automatische IP'-instellingen ?
- Welke programma's draaien op de achtergrond ?
- Kijk eens in de Event Logs (Start -> Uitvoeren -> eventvwr.msc) of je gerelateerde fouten/waarschuwingen krijgt.
- Welk OS + evt. Service Packs ?
Steven