Archief - kazaa or morpheus or othar....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

greggy1987

Legacy Member
ejz kheb is little question , wat raden jullie aan als prog voor music,video,etc... kazaa lite or morpheus of ander? met kazaa is het probleem en oek met warez als mijn pc soms blijft hangen wat ik raar vindt heb juiste een week nieuwe pc amd sckt 939 64bit 3200+ , maxtor 200 gb, 2*512 ddr ram,asus board deluxe +wifi,geforce 5600. Aan wat zou dit liegen aan die progs of mijn pc? en welk is het alternatief voor deze progs?

-^SaTan^-

Legacy Member
(kdenk da da lichtjes verboden is naar ripped liekes en warez progskes te vragen :])

arill

Legacy Member
greggy1987 zei:
ejz kheb is little question , wat raden jullie aan als prog voor music,video,etc... kazaa lite or morpheus of ander? met kazaa is het probleem en oek met warez als mijn pc soms blijft hangen wat ik raar vindt heb juiste een week nieuwe pc amd sckt 939 64bit 3200+ , maxtor 200 gb, 2*512 ddr ram,asus board deluxe +wifi,geforce 5600. Aan wat zou dit liegen aan die progs of mijn pc? en welk is het alternatief voor deze progs?

www.bearshare.com :niceone:

devil

Legacy Member
idd bearshare pakken gebruik die ook zalig ding en heel snel.
maar pak wel bearshare lite he . niet de gewoon anders weer pc vol spyware

zaj

Legacy Member
ares.....
of met MIRC downloaden heb al snelheden gehad aan een halve megabite/Sec

morph123

Legacy Member
ares, snelste p2p client tot nu toe
kazaa lite resurection
chareaza
lime-wire

dit zijn zowat de beste p2p prog's en allemaal spyware free.

morbus`

Legacy Member
greggy1987 zei:
te traag? just niefe pc bak kost alleen al 1000€

upgraden knul, je moet minimum €4000 spenderen als je goede warez wilt downloaden!

Mediamonk

Legacy Member
Nope geen spyware of virussen in de resurection.(heeft gewoon meer mogelijkheden zoals meer zoekfuncties en betere ip blocker etc..)
Zelf heb ik de lite en resurection draaie en no spyware of virussen.

Je kan ook gewoon de Kazaa Lite (ook zonder spyware) downen

Voor de rest

-Emule
-Edonkey
-Lime-wire
-shareaza

kijk anders eens rustig op de link

http://www.afternapster.com

Let wel op dat sommige spyware hebben.

greetz

bartichello

Legacy Member
shareaza is dus met een S imo... emule heb ik ook staan... nog niet veel gebruikt tbh...

bearshare had ik vroeger maar wegens pop-ups der terug af gegooid...

KO

Legacy Member
Limewire pro, illegaal te downloaden op bovengenoemde programmas

EA lover

Legacy Member
Heb net wat gedownload met exeem. de nieuwe suprnova. Een echte aanraden behalve voor de telenetters onder ons want den upload is toch wel hoog.

SlashDotCom

Legacy Member
foei foei
p2p progs gebruiken voor muziek, progs te downen, da illegaal é manneke

tmagus

Legacy Member
SlashDotCom zei:
foei foei
p2p progs gebruiken voor muziek, progs te downen, da illegaal é manneke

er zijn ook niet illegale muziek en progs voor te downen via die kanalen, so
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan