beste,
Het is nu al enige tijd dat ik met niets connectie kan maken. niet met de masterservers in games en nu ook niet met servers van pokersoftware en dergerlijke. waar kan dit aan liggen?
als ik men firewall afzet is het ook nog steeds zo.
alvast bedankt.