jensunique
Legacy Member
als ik bv clipkes of filmkes wil afspelen van internet komt er dit op
Kan het bestand niet afspelen omdat het opgegeven protocol niet wordt ondersteund. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt opgegeven, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http: of rtsp:, proberen
versta er lijk nie al te vele van, kan iemand mij helpen?greetz
Kan het bestand niet afspelen omdat het opgegeven protocol niet wordt ondersteund. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt opgegeven, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http: of rtsp:, proberen
versta er lijk nie al te vele van, kan iemand mij helpen?greetz