freekydude
Legacy Member
Sind ik mijn pc geformatteerd heb draait hij weer zalig. Maar tergelijkertijd is het precies of hij heel de tijd overbelastis. Als ik muziek afspeel met iTunes en ik bv scroll op een internetpagina, gaat de muziek altijd trager gaan spelen, precies of mijn pc overbelast is ofzo. Dit is toch wel zeer irritant.
Iemand een idee?
Iemand een idee?


