Valkyrion
Legacy Member
Hey
Ik heb dus een bestand in .iso en wil deze mounten. MagicDisc gaf gewoon een error: Fail to mount CD/DVD. Daarna DAEMON gedownload, deze mount zonder problemen. Als ik dan in verkenner kijk heb ik een virtueel BD-ROM station, dat niet geopend kan worden: "De schijf is mogelijk beschadigd. Zorg ervoor dat de schijf een indeling gebruikt die door Windows wordt herkend." en dan nog iets over formatteren.
Om zeker te zijn dat mijn iso niet corrupt is heb ik hem laten checken door een progje en dat gaf geen problemen...
Kan iemand mij helpen?
Ik heb dus een bestand in .iso en wil deze mounten. MagicDisc gaf gewoon een error: Fail to mount CD/DVD. Daarna DAEMON gedownload, deze mount zonder problemen. Als ik dan in verkenner kijk heb ik een virtueel BD-ROM station, dat niet geopend kan worden: "De schijf is mogelijk beschadigd. Zorg ervoor dat de schijf een indeling gebruikt die door Windows wordt herkend." en dan nog iets over formatteren.
Om zeker te zijn dat mijn iso niet corrupt is heb ik hem laten checken door een progje en dat gaf geen problemen...
Kan iemand mij helpen?