Tha Soul
Legacy Member
mijn buurjonge heeft dus probs met zijn PC gehad een week of 2 geleden. Zijn internet werkte niemeer, tis te zegge, als hem internet opende, kwam er zo een site van search en dieje nest.startpagina verandert enzo ma die veranderde altijd trug naar die search website. andere websites kon hem ook nemeer op,ofwel gaf hem nix ofwel kwam hem weer op die search site uit. in pc winkel hadde ze gezegd: formattere! ma omda hem daar veel heeft opstaan heeft hem gevraagd of ik daar iets aan kon doen. ik met vanalles progs gescand en nix hielp. toen heb ik systeemherstel gedaan en een week truggegaan. nu is zijn homepage nog altijd die search site,ma hij kan op andere sites als hem het adres bovenaan intikt dus het is goed voor hem.
het voorbije weekend ben ik daar geweest en toen kon hem nemeer inlogge op hotmail. via outlook gaat het,ma hotmail zelf nie. hotmail.com opent,hij geeft gebruikersnaam en paswoord in en hij krijgt dit
ik trug gescand met alle spyware progs ma nix hielp. Ondertusse blijkt dus da hem da met meerdere sites heeft. als ik bij hem wil inlogge op mijn telenet account,dan geeft hem hetzelfde venster eens da ik mijne gebruikersnaam en paswoord heb ingegeve.
nu is mijn vraag (eindelijk komt die
):
weet er iemand hoe da komt of wa ge daaraan kunt doen?
hij heeft nog veel spyware op zijne pc staan,ma zo van die dinge waar ge toolkes voor moet downloade enzo dus daar heb ik mij nie mee bezig gehoude. alles werkt behalve inlogge op sommige sites. hier kan ik bv wel inlogge en op zijn ftp kan hem ook op.
k heb ook zijn hijack-this log
hopelijk kan iemand helpe! en alvast bedankt!!
greetz Tha Soul
het voorbije weekend ben ik daar geweest en toen kon hem nemeer inlogge op hotmail. via outlook gaat het,ma hotmail zelf nie. hotmail.com opent,hij geeft gebruikersnaam en paswoord in en hij krijgt dit
ik trug gescand met alle spyware progs ma nix hielp. Ondertusse blijkt dus da hem da met meerdere sites heeft. als ik bij hem wil inlogge op mijn telenet account,dan geeft hem hetzelfde venster eens da ik mijne gebruikersnaam en paswoord heb ingegeve.
nu is mijn vraag (eindelijk komt die
):weet er iemand hoe da komt of wa ge daaraan kunt doen?
hij heeft nog veel spyware op zijne pc staan,ma zo van die dinge waar ge toolkes voor moet downloade enzo dus daar heb ik mij nie mee bezig gehoude. alles werkt behalve inlogge op sommige sites. hier kan ik bv wel inlogge en op zijn ftp kan hem ook op.
k heb ook zijn hijack-this log
hopelijk kan iemand helpe! en alvast bedankt!!
greetz Tha Soul
