bastian
Legacy Member
mijn zuster is nogal verslaafd aan chatten en omdat mijn vader vind dat ze soms nogal ver Gaat (tot 4 uur snachts chatten, roepen als ze eraf moet enz...) heeft mijn vader aan mij gevraagd om de chatsite waar ze steeds opzit te blokkeren, en omdat ik nog niet doodwil zou ik dit graag doen met een soort programma dan een soort foutmelding of dergelijke geeft wanneer je er naar toe wil, suggesties
BLOKKEREN IN INTERNETOPTIES BEHOORT DUS NIET TOT DE MOGELIJKHEDEN
BLOKKEREN IN INTERNETOPTIES BEHOORT DUS NIET TOT DE MOGELIJKHEDEN
