Li1quid
Legacy Member
Hey,
Mijn internet valt soms uit wanneer ik me aanmeld bij msn. Modem reset zichzelf en werkt na 5 minuutjes terug.
Nu is mijn vraag. Hoe komt dit in godsnaam ?
Vroeger had ik dit probleem niet en heb altijd al stabiel internet gehad..
Ook wanneer ik een bestand via msn wil verzenden durft hij het wel eens begeven..
Niet erg maar wel wreed ambetant probleem
Alvast bedankt voor de hulp
Mijn internet valt soms uit wanneer ik me aanmeld bij msn. Modem reset zichzelf en werkt na 5 minuutjes terug.
Nu is mijn vraag. Hoe komt dit in godsnaam ?

Vroeger had ik dit probleem niet en heb altijd al stabiel internet gehad..
Ook wanneer ik een bestand via msn wil verzenden durft hij het wel eens begeven..
Niet erg maar wel wreed ambetant probleem
Alvast bedankt voor de hulp
