PrX
Legacy Member
Wel ik heb al een tijd een hoog ms met gamen.. Nu heb de oorzaak gevonden namelijk een file: inetinfo.exe dat mij lagg veroorzaakt. Ook heb ik gezien dat er in C: een bestand is aangemaakt Inetpub.. In windows taakbeheer draait dat bestandje inetinfo.exe en als ik taakbeeindigen doe start het automatish op.. het bestandje staat in C:\WINDOWS\system32\inetsrv\ En krijg het daar ook niet verwijderd.. Kan iemand mij aub helpen?