miekju
Legacy Member
Beste,
Op mijn laptop heb ik internet explorer en indien ik een willekeurige pagina open, komt er van de onderkant een wit vak. Naarmate de pagina langer openstaat schuift dit witte vak naar boven waardoor het meeste van de pagina verscholen raakt. Iemand een idee aan wat dit zou kunnen liggen? Indien de uitleg wat moeilijk is, post ik wel wat screentjes.
Op mijn laptop heb ik internet explorer en indien ik een willekeurige pagina open, komt er van de onderkant een wit vak. Naarmate de pagina langer openstaat schuift dit witte vak naar boven waardoor het meeste van de pagina verscholen raakt. Iemand een idee aan wat dit zou kunnen liggen? Indien de uitleg wat moeilijk is, post ik wel wat screentjes.