Dien bios laat niet toe van de cd te installeren. Alleen maar van de floppy of de harde schijf. Dus ik geraak tot in de installatie van win98 maar dan zegt hij dat er te weining vrije schrijfruimte is voor de tijdelijke mappen. En dan sluit de setup. Weet iemand welk OS ik anders kan proberen? ME niet want daar heb je een pc met 150MHZ of hoger voor nodig.