nickcollyns
Legacy Member
Ik wouw gisteren nog maar eens proberen mijn Windows 7 te installeren.
Installatie loopt goed, todat 'Windows' start en de laatste bewerkingen voert, vanaf ik hier kom, krijg ik een bluescreen en restart mijn pc.
Dan probeer ik safe mode uit, maar daar geraak ik niet in omdat Windows nog niet volledig Geinstalleerd is... Sigh
Nu heb ik het probleem al wel gevonden( radeon 3870X2 met driverproblemen) Toen ik in Vista draaide had ik gelijkaardige problemen. Maar toen kon ik op de default driver van Windows steunen, en dan manueel enkel de driver(=/= catalyst) installeren via Windows. Deed ik het via een setup, of ineens de volledige catalyst drives , dan kreeg ik ook een bluescreen.
Nu is dus het probleem dat ik de kans gewoon niet krijg om mijn vorige methode te gebruiken.
Ook heb ik op forums gezocht naar het probleem, en daar zeggen ze een nieuwere/vorige driver installeren, maar die kans krijg ik dus nu ook niet.
Aan mijn verdere configuratie ligt het probleem niet.
Iemand een gedacht? Alvast bedankt
Installatie loopt goed, todat 'Windows' start en de laatste bewerkingen voert, vanaf ik hier kom, krijg ik een bluescreen en restart mijn pc.
Dan probeer ik safe mode uit, maar daar geraak ik niet in omdat Windows nog niet volledig Geinstalleerd is... Sigh
Nu heb ik het probleem al wel gevonden( radeon 3870X2 met driverproblemen) Toen ik in Vista draaide had ik gelijkaardige problemen. Maar toen kon ik op de default driver van Windows steunen, en dan manueel enkel de driver(=/= catalyst) installeren via Windows. Deed ik het via een setup, of ineens de volledige catalyst drives , dan kreeg ik ook een bluescreen.
Nu is dus het probleem dat ik de kans gewoon niet krijg om mijn vorige methode te gebruiken.
Ook heb ik op forums gezocht naar het probleem, en daar zeggen ze een nieuwere/vorige driver installeren, maar die kans krijg ik dus nu ook niet.
Aan mijn verdere configuratie ligt het probleem niet.
Iemand een gedacht? Alvast bedankt