Don Dali
Legacy Member
Ik wilde gisteren Windows 7 installeren. Dus doe ik een format van de bestaande Vista partitie via het installatiescherm van Windows 7.
Dan verder klikken om te installeren. Alles lukt goed, tot hij blijft hangen bij "Bestanden kopiëren" Zowel de vooruitgangsbalk vanonder gaat niet vooruit als het percentage blijft op 0% steken. Het is ook niet dat het extreem langzaam zou gaan, want heb hem meer dan 3uur aan het werk gelaten, en nix. Als ik het opnieuw probeer, doet hij ook hetzelfde.
Ik heb dan geprobeerd om Vista opnieuw te installeren. Gaf zelfde probleem. Het moet dus iets met mijn laptop zijn.
Heb een Dell XPS m1530.
Ik gok dat ik op de een of andere manier mijn HD moet resetten ofzoiets? Of zou ik ergens in het BIOS moeten gaan zien?
Dan verder klikken om te installeren. Alles lukt goed, tot hij blijft hangen bij "Bestanden kopiëren" Zowel de vooruitgangsbalk vanonder gaat niet vooruit als het percentage blijft op 0% steken. Het is ook niet dat het extreem langzaam zou gaan, want heb hem meer dan 3uur aan het werk gelaten, en nix. Als ik het opnieuw probeer, doet hij ook hetzelfde.
Ik heb dan geprobeerd om Vista opnieuw te installeren. Gaf zelfde probleem. Het moet dus iets met mijn laptop zijn.
Heb een Dell XPS m1530.
Ik gok dat ik op de een of andere manier mijn HD moet resetten ofzoiets? Of zou ik ergens in het BIOS moeten gaan zien?


