menace2070
Legacy Member
nog een mss stomme vraag...
en ja exit heb gegoogled
hehehehe
dus zit zo:
iemand heeft een fileserver-->schijven zitten vol, heb nu een oude stinkserver met xp geinstalleerd.(wegens gierig voor serverlicense, en had nog een xp liggen dus)
ik heb de mappen naar de xp gekopieerd, blijkt dat de permissies volledig fucked zijn...
volgens een kb van m$ gaat het wel met xcopy... niet dus.
xp zit in domain enzovoort enzoverder.
is er een manier om toch de permissies van de originele folders me te kopieren naar de "nieuwe locatie" op xp bak?
anders moet ik op 100 folders alle permissies terug aanmaken.
thnx
en ja exit heb gegoogled
hehehehedus zit zo:
iemand heeft een fileserver-->schijven zitten vol, heb nu een oude stinkserver met xp geinstalleerd.(wegens gierig voor serverlicense, en had nog een xp liggen dus)
ik heb de mappen naar de xp gekopieerd, blijkt dat de permissies volledig fucked zijn...
volgens een kb van m$ gaat het wel met xcopy... niet dus.
xp zit in domain enzovoort enzoverder.
is er een manier om toch de permissies van de originele folders me te kopieren naar de "nieuwe locatie" op xp bak?
anders moet ik op 100 folders alle permissies terug aanmaken.
thnx
