Archief - INFO: FIREFOX 1.0 is here :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MitCh

Legacy Member
The wait is over. Get Firefox 1.0, the faster, better web browser. Now available in 26 languages, for Windows, Mac OS X and Linux. “I suggest dumping Microsoft's Internet Explorer” — Walt Mossberg, Wall Street Journal.

nu met nieuwe features: zoals nieuws...

bron: www.mozilla.org

Psy

Legacy Member
?
is dit niet al een paar weken zo? lol
wel cool dat ze zelf multilanguage gegaan zijn, MS zou beter hen inhuren voor longhorn's volgende browser, ipv hun eigen team.. ze zouden nog veel kunnen leren

El Di@bLo

Legacy Member
Ja vraagske ik vind diene extension nie om alle links in tabs te openen, en niet in een nieuw venster

MitCh

Legacy Member
El Di@bLo zei:
Ja vraagske ik vind diene extension nie om alle links in tabs te openen, en niet in een nieuw venster
rechterklik en openen in tabbladen ?

FoRCe

Legacy Member
die extension heet: single window 1.4 voor firefox 1.0

googlen :)

Vladimirvlad

Legacy Member
El Di@bLo zei:
Ja ùa der was toch zo ne extensie dat ij da automatisch deed?

Ik weet wa ge bedoelt, ik heb die extensie ;) Het is Tabbrowser Preferences !

Zeer handige extensie btw :niceone:

Vladimir
PS. Ik heb nu versie 9.1 . Werken die extensies ook in versie 1.0 ? En kun je gewoon updaten of moet je heel den boel weer installeren ???

lloerdy

Legacy Member
blijven uw plugins staan na de update?
dat is mijn grootste zorg

@wie er hier ook over vroeg: hier is "tabbrowser extentions" (die je blijkbaar nergens meer vindt op de firefox site, maar wel de handigste feature van firefox is :/) :
http://piro.sakura.ne.jp/xul/_tabextensions.html.en

en een willekeurige link over de enige echte batman! :] :
http://videodetective.com/home.asp?...5&WM=True&Ads=True&Play=True&Shorten=Falseeen (edit: niet op klikken als ge geen filmke wilt laden : [)

Edit:
@spyders... wat meer info over wat dat tunen precies doet en wat het wijzigt zou wel 'ns handig kunnen zijn :/
want ik lees daar al iets over een roze skin :/

El Di@bLo

Legacy Member
lloerdy zei:
blijven uw plugins staan na de update?
dat is mijn grootste zorg

@wie er hier ook over vroeg: hier is "tabbrowser extentions" (die je blijkbaar nergens meer vindt op de firefox site, maar wel de handigste feature van firefox is :/) :
http://piro.sakura.ne.jp/xul/_tabextensions.html.en

en een willekeurige link over de enige echte batman! :] :
http://videodetective.com/home.asp?...5&WM=True&Ads=True&Play=True&Shorten=Falseeen (edit: niet op klikken als ge geen filmke wilt laden : [)

Edit:
@spyders... wat meer info over wat dat tunen precies doet en wat het wijzigt zou wel 'ns handig kunnen zijn :/
want ik lees daar al iets over een roze skin :/
https://update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=158&vid=1161

El Di@bLo

Legacy Member
lloerdy zei:
dat is niet hetzelfde
en die heeft veeeeeel minder opties dan tabbrowser extentions.
deze is echt slecht :/
bwa ik vind em wel goe genoeg

Spyders

Legacy Member
lloerdy zei:
blijven uw plugins staan na de update?
dat is mijn grootste zorg

@wie er hier ook over vroeg: hier is "tabbrowser extentions" (die je blijkbaar nergens meer vindt op de firefox site, maar wel de handigste feature van firefox is :/) :
http://piro.sakura.ne.jp/xul/_tabextensions.html.en

en een willekeurige link over de enige echte batman! :] :
http://videodetective.com/home.asp?...5&WM=True&Ads=True&Play=True&Shorten=Falseeen (edit: niet op klikken als ge geen filmke wilt laden : [)

Edit:
@spyders... wat meer info over wat dat tunen precies doet en wat het wijzigt zou wel 'ns handig kunnen zijn :/
want ik lees daar al iets over een roze skin :/


Das spam van apen op ons forum ;-) Uwe firefox laadt veel sneller paginas in, start sneller op... Ge moet al dom zijn om dit niet te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan