st3ph3n: dat was wat ek zocht, thx
Exit: kad wel degelijk gezocht, maar skynet heeft vrij slecht site om info te vinden, en kmoest het redelijk vlug weten (oma zat te wachten). en op dit forum wordt toch ook over adsl gesproken... dit forum is gewoon stukken 'slimmer' en actiever.