morfer
Legacy Member
we hebben 3 pc's thuis verbonden met router en vroeger kon ik op alle pc's afhalen met gedeelde bestanden maar nu kan ik dat niet meer
ik heb nieuw moederbord gekocht nen a7n8x e deluxe
en sinsdien lukt het niet meer
kheb al netwerk kaart bij gestoken en ook geprobeerd en lukt ook niet
dus aan harware ligt het niet
kan me iemand uitleggen hoe ik men netwerk goed moet instellen ?
of der een programa voor heeft die dat goed zet
ik kan wel op i net maar in netwerk vind hem nix
ik heb nieuw moederbord gekocht nen a7n8x e deluxe
en sinsdien lukt het niet meer
kheb al netwerk kaart bij gestoken en ook geprobeerd en lukt ook niet
dus aan harware ligt het niet
kan me iemand uitleggen hoe ik men netwerk goed moet instellen ?
of der een programa voor heeft die dat goed zet
ik kan wel op i net maar in netwerk vind hem nix

