noreeeee
Legacy Member
Kheb hier een klein probleemke als ik dubbel klik op IE icoontje wilt da da ni openen weet iemand hoeda'k het kan oplossen
Kom hier alstublief niet af van da gezever van neem toch opera firefox of mozilla of andere programma's. Ik wil wel maar mijn vader is IE zo gewoon dat hem daar liefst niet van afstapt. Ik weet best wel dat ff beter is want ik heb het ene half jaar gebruikt toen IE niet werkte.
Kom hier alstublief niet af van da gezever van neem toch opera firefox of mozilla of andere programma's. Ik wil wel maar mijn vader is IE zo gewoon dat hem daar liefst niet van afstapt. Ik weet best wel dat ff beter is want ik heb het ene half jaar gebruikt toen IE niet werkte.