Shorty87
Legacy Member
ik heb dus het volgende probleem:
der is een text bestand met de uitgang .bed
nu om dit te openen moet je openen met... kiezen en dan openen met kladblok of wordpad.
ik heb dat selectievakske vergeten uit te schakelen en alle icoontjes met .bed zijn nu veranderd naar kladblok icoontjes
is er een manier om dit ongedaan te maken?
der is een text bestand met de uitgang .bed
nu om dit te openen moet je openen met... kiezen en dan openen met kladblok of wordpad.
ik heb dat selectievakske vergeten uit te schakelen en alle icoontjes met .bed zijn nu veranderd naar kladblok icoontjes

is er een manier om dit ongedaan te maken?
