-Z3rg-
Legacy Member
Ik zit met 2 pc's op het i-net alle 2 verbonde via router pc 1 staat in de living pc2 staat in mijn kamer . om de 3 dagen valt mijn internet weg en zegt hij beperkte of geen verbindingds mogelijkheden en op pc1 werkt het internet nog wel . als ik op pc 2 systeem herstel doe werkt internet weer wel maar ik ga ni heel mijn leven blijve systeem herstel doen
.
heb ad-ware gescand + norton in save mode ook . nix gevonde
heb alles in cmd geprobeerd ip vernieuwen doet hij dan niet . krijg dan ook geen dns . na 3 dage geeft de router geen ip meer door . Tmoet vrij harde spyware zijn denk k op pc2 . Who can Help This ******* Problem :doh:
.heb ad-ware gescand + norton in save mode ook . nix gevonde
heb alles in cmd geprobeerd ip vernieuwen doet hij dan niet . krijg dan ook geen dns . na 3 dage geeft de router geen ip meer door . Tmoet vrij harde spyware zijn denk k op pc2 . Who can Help This ******* Problem :doh: