Councy
Legacy Member
Hey,
Ik had firefox geïnstalleerd op men systeempje, maar toch niet zo heel tevreden van en daarom terug verwijderd.
Probleem is nu dat mijn hyperlinks niet meer doorverwezen worden naar Inet explorer. Als ik in MSN een link krijg, of iemands profiel wil bezien, opent IE niet
. In IRC vanheir, links zijn wel clickeable maar openen IE niet
.
prolly iets aanpassen in het register, maar heb hier al paar uur tevergeefs naar gezocht. Iemand een idee ?
Tx,
Ik had firefox geïnstalleerd op men systeempje, maar toch niet zo heel tevreden van en daarom terug verwijderd.
Probleem is nu dat mijn hyperlinks niet meer doorverwezen worden naar Inet explorer. Als ik in MSN een link krijg, of iemands profiel wil bezien, opent IE niet
. In IRC vanheir, links zijn wel clickeable maar openen IE niet
. prolly iets aanpassen in het register, maar heb hier al paar uur tevergeefs naar gezocht. Iemand een idee ?
Tx,
Bedankt !!!!