heej ik heb problemen met hypercam namenlijk ik kan geen geluid opnemen toch niet als het uit mijn speakers moet komen integendeel het neemt mijn micro op ik zou graag het geluid dat uit mijn speakers komt erbij opnemen kan iemand me helpen met dit probleem