sameram1101
Legacy Member
Deze laptop heb ik mogen lenen van men mama,
men broer heeft er 's nachts opgezeten.
Nu is er iets mee aan de hand, maar ik heb niet echt een idee wat.....
Ik ben van plan om een Xp erop te zetten
via boot uit Usb.
Ik heb nu al 2 versies geprobeerd (xp3) maar hij wil niet installeren.
Als hij opstart krijg ik enkel een zwart scherm met
nog een kleine 6 0 2
of zoiets.
Iemand een idee wat er aan de hand is
en wat ik er eventueel aan kan doen?
men broer heeft er 's nachts opgezeten.
Nu is er iets mee aan de hand, maar ik heb niet echt een idee wat.....
Ik ben van plan om een Xp erop te zetten
via boot uit Usb.
Ik heb nu al 2 versies geprobeerd (xp3) maar hij wil niet installeren.
Als hij opstart krijg ik enkel een zwart scherm met
nog een kleine 6 0 2
of zoiets.
Iemand een idee wat er aan de hand is
en wat ik er eventueel aan kan doen?