RaPmAn
Legacy Member
Hallo,
Sinds enkele weken heb ik een irritant probleem met de hotmail website.
Wanneer ik inlog via www.hotmail.com en ik wil naar "postvak in" gaan of naar "contactpersonen" dan kan ik dus niet op die "tabbladjes" klikken.
Mijn muis beweegt wel maar die verandert dus niet meer in dat "handje" waarmee dat ge kunt klikken op die tabbladjes
Wat ook raar is is het feit dat ik moet afsluiten via ctrl-alt-delete want ik kan dus op geen enkel knopje meer klikken ...
Als ik mijn mails check via msn dan werkt alles wel perfect
Ik werk met winxp pro en IE
Wie weet raad ?
Sinds enkele weken heb ik een irritant probleem met de hotmail website.
Wanneer ik inlog via www.hotmail.com en ik wil naar "postvak in" gaan of naar "contactpersonen" dan kan ik dus niet op die "tabbladjes" klikken.
Mijn muis beweegt wel maar die verandert dus niet meer in dat "handje" waarmee dat ge kunt klikken op die tabbladjes

Wat ook raar is is het feit dat ik moet afsluiten via ctrl-alt-delete want ik kan dus op geen enkel knopje meer klikken ...
Als ik mijn mails check via msn dan werkt alles wel perfect
Ik werk met winxp pro en IE
Wie weet raad ?
