cram
Legacy Member
spliffrider zei:awel
ADSL here I come.
Ha nog 1ne die het door begint te hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spliffrider zei:awel
ADSL here I come.
das zelfs nog ni waar, wilde gij dan 2 ip's dan moete uwe router er tussen uit halen en der ne switch in de plek stekenWat zou dat voor verschil geven als ik dat verander, dus wat is het voordeel dat beide pc's een ander ip adres hebben? (dat is toch het enige wat zou veranderen voor zover ik het goe door heb?)

hier zit em éh$anka zei:waar zit die trouwens? kwil nog wel eens enige reactie horen van hem

spliffrider zei:ADSL here I come.
owkay thx 't is dus de moeite nie van nor dieje site da te gaan veranderen met andere woorden$anka zei:das zelfs nog ni waar, wilde gij dan 2 ip's dan moete uwe router er tussen uit halen en der ne switch in de plek steken

$anka zei:ff domme opmerking: ze hebbe altijd een ander ip adres, ander ligt uw netwerk plat, tis uwe router da ip van telenet aanpakt![]()
jaja whatevah 
, we zitten hier ook achter ne router voor zover ik weet
, en al een paar keer begon xp te zagen dat er een IP conflict was met een andere pc, maar da internet bleef toch precies marsjeren...Ik ga ook veranderen: er zijn veel voordeligere abonnementen voor minder geld.spliffrider zei:awel
Had ik ni ZELF actie ondernomen;
dan had ik één IP voor hetzelfde geld als waarmee ne nieuwen telenet abbo 2 ips krijgt.
en ze zijn ons al jaren aan't afrippen
altijd mr minder & minder voor meer geld.
eerst upload snelheid naar beneden.
dan uploadbeperking,
dan nen telemeter
dan ne glijdenden telemeter [BEIKES]
dan de uploadsnelheid verhogen
dan dit.
ADSL here I come.

spliffrider zei:en ze zijn ons al jaren aan't afrippen
altijd mr minder & minder voor meer geld.
dan ne glijdenden telemeter [BEIKES]
preske zei:met andere woorden, telenet mono is telenet duo geworden
nuja, diegene die online gameden met xbox/ps2 en een mono-abbo hebben kunnen er nu maar plezier van hebben.
Ge betaald per maand maar ge kunt nooit de volle 100% van uw bandbreedte gebruiken, dat vind ik idd rinduit smerig

preske zei:met andere woorden, telenet mono is telenet duo geworden
nuja, diegene die online gameden met xbox/ps2 en een mono-abbo hebben kunnen er nu maar plezier van hebben.
Ge betaald per maand maar ge kunt nooit de volle 100% van uw bandbreedte gebruiken, dat vind ik idd rinduit smerig
als je denkt dat ze ons zo afrippen moet je mss maar zelfs es provider worden en zien hoe lang ge het ga uithouden met uw fantastische voorwaarden die zogezegd perfect realiseerbaar zijn hier in België...Fatalix zei:Ik snap idd niet waarom belgie zo`n super achterstand heeft op gebied van Internet.
Check andere landen (jaja, NL!) daar heb je voor 30 euro/maand een abbo waar je 250kb/s DOWN mee hebt, 30kb/s UP en GEEN limiet.
Nu ja, 250kb/s down is niet HEEL snel, maar is zeker voldoende.
Dit hele gezeik in BE (ook adsl, maar die heeft gelukkig het telemeter gelul niet) met die limieten is nonsense. Bandwith is in BE idd duurder, maar dit is té overdreven.
; en ge moet zeker nie denken da het allemaal zo fantastisch is in NL, door die harde concurrentie hebben ze dan wel no limits maar als je inet den helft van den tijd plat ligt zen ze bieden genen service zedde er ook vet mee hé...Fatalix zei:@ghost.
Jij gebruikt je verbinding natuurlijk alleen voor msn. Dan kom je met 5 gig/maand nog wel rond ja.
5gieg per maand met msn, kzou het es willen zien gebeuren... mss als je constant uwe webcam opzet ook ja maar das genen download
$anka zei:zelfde dat orange ineens base gaat noemen, toch ook gene zak verschil
sommige dingen veranderen nu eenmaal

cram zei:Ha nog 1ne die het door begint te hebben.![]()
:applause:spliffrider zei:mmm ik weet ni of het geoorloofd is om da hier te posten; mr ik vind het DEGOUTANT da ze hun oudste users; zij die nog 9000 beffers hebben gedokt voor een installatie, ZO in't zak proberen te zetten met hun eigen tammigheid/gebrek aan initiatief.
Vr de mensen die een "telenet mono" abonnement hebben.
ge betaalt een dikke 40 E in de maand; en ge krijgt daarvoor 1 IP, 2 mailboxen, etc...
ge kunt in "mijn telenet" uw abbonenement wijzigen nr 'telenet expressnet'.
voor EXACT dezelfde prijs krijgt ge 2 IP's!
4 mailboxen.
etc etc
hetgeen dus OOK wilt zeggen da ge met zo'n abonnementswijziging legaal met 2 comps tegelijk moogt
surfen [ik deel mijn Inet met een routerke; nu hang ik voor da routerke een gewoon hubke me 2 uitgaande kabels; en op elk kabelke steekt een ander IP; ik heb dus eigenlijk da routerke ni nodig]
ik weet ni exact hoe het zit me datatransferlimieten enzo, mr dit is dus al de 2de keer da ze u proberen af te zetten met uw eigen tammigheid [eerste keer = upload snelheid verhogen; mr ge moet het WEL zelf gaan aanzetten; hetgeen da 80 % van hun klanten niet doen]
Just so u know...
TriMenToR zei:Ik heb van 1998 tot begin grote vakantie Telenet gehad eh... nu heb ik dus ADSL van Belgacom (ni mijn keuze).
Stop maar met juichen, want veel beter zijn die ni ze... vind zelf slechter.
1) Internet heeft vaak momenten da ge om de 5 minuten uw modem moogt resette omdat em ni wilt werke.
2) Tamme zakke aan den andere kant van de lijn as ge belt ivm het probleem. Dan zeveren ze da uwe router ni van hun komt en da he ene van hun moet kopen.... (ze wete dus blijkbaar perfect hoe ze u moete klote)
3) Lage downloadsnelheid en idem voor upload
4) Wa hier al gezegd is geweest met dat ADSL zenne limiet ni werkt, da is vervlogen tijd... hier werkt em spijtig genoeg dus wel.
DIT is wat ik al meegemaakt heb (en ge moet erbij bedenken da ik dus geen dinge download buiten drivers of dergelijke). De huisbaas (die met zijn vrouw beneden woont) is het ook grondig beu dat het internet altijd mor uitvalt en da Belgacom der geen reet aan doet...
Bij telenet hielpen ze imo veel beter ze.... dus past op wa ge erover zegt.

want das geen simpel jobke 
, op dit moment een mono die volstaat en wil ik xpressnet dan bel ik even een gratis nummerken en een paar dagen of weekske later ist opgelost.