VenQWish
Legacy Member
Kheb geen probs om te cappen, maar weet iemand soms een goede methode om TV-rips te maken met een tv-kaart? Ik had een mooie guide hier: http://demmer.ipax.tk/mpg2xvid.php gevonden. (het is dus MPEG2 gecapt) Deze heeft bijkomende filters enzo om de output mooier te maken (noise reduction, nog vanalle filters).
Maar vanaf het stuk vanaf anisynth snap ik er de ballen van, ofwel doe ik het gewoon verkeerd want men virtualdubmod crasht telkens weer bij het openen van het .avs scrypt. (Ik ben namelijk de serie de matroesjka's aant bijhouden daarmee
)
Iemand die een goede guide weet of welke filters en dergelijke ik hier best voor kan gebruiken? Kheb al vele foras afgeschuimd en guides gezocht maar de meesten zijn voor dvd-rips, die voorzien dus geen filters om je tv-rips beter te laten ogen.
Maar vanaf het stuk vanaf anisynth snap ik er de ballen van, ofwel doe ik het gewoon verkeerd want men virtualdubmod crasht telkens weer bij het openen van het .avs scrypt. (Ik ben namelijk de serie de matroesjka's aant bijhouden daarmee
)Iemand die een goede guide weet of welke filters en dergelijke ik hier best voor kan gebruiken? Kheb al vele foras afgeschuimd en guides gezocht maar de meesten zijn voor dvd-rips, die voorzien dus geen filters om je tv-rips beter te laten ogen.

)