Devestator
Legacy Member
Ahoi !
Ik heb windows xp op mn harde schijf staan (dus de cd inhoud),
als ik die geschreven heb op een cd en ermee wil booten lukt dat niet.
op welke manier moet ik mn cd schrijven zodat ik niet een gewone "gegevens cd" heb, maar wel een waarmee ik kan herformateren of windows herstellen?
alvast bedankt,
dev
Ik heb windows xp op mn harde schijf staan (dus de cd inhoud),
als ik die geschreven heb op een cd en ermee wil booten lukt dat niet.
op welke manier moet ik mn cd schrijven zodat ik niet een gewone "gegevens cd" heb, maar wel een waarmee ik kan herformateren of windows herstellen?
alvast bedankt,
dev