Archief - hoe Lop.com spyware verwijderen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

methylene

Legacy Member
Iemand een idee hoe je dit ambetant beestje verwijdert?

http://users.telenet.be/magicfrequencies/public/spyware.JPG

Ik heb al SpySweeper, Spyware Doctor, Trustix personal firewall, Search & Destroy en Mcaffee anti spyware geprobeerd en geen enkele die het kan detecteren noch verwijderen.

tot nu toe ben ik al meer dan €250 kwijt aan antispyware programma's en er is geen enkele die het probleem kan oplossen

:help:

tergemble

Legacy Member
ik had die op de pc van m'n neef weggekregen met PestPatrol (de betaalde fullversie natuurlijk )
was juist hetzelfde geval zoals op u schreenshot te zien is

vreemd dat PestPatrol (betaalde) niet zo beroemd is, die vindt daar talloze malware die spysweeper (betaalde) en Spyware Doctor (betaalde) niet vinden .
Kaspersky moet ge ook gebruiken zoals mij (betaalde) . ZoneAlarm(Betaalde) en Window Washer (betaalde) zijn ook goede progs , maar Ad-Aware (betaalde) nie te vergeten natuurlijk

met deze progs (betaalde) ben ik zo veilig als iets in Windows :)
totaal kosten = opgelopen tot 520 euro
of gebruik Linux (nee, dit keer geen betaalde :p )

methylene

Legacy Member
ok dank u, ik hoop dat het marcheert...

ik zal een kaarsje branden & bidden voor u in de Avond Mis vanavond :niceone:

tergemble

Legacy Member
ge moet nie voor mij bidden, bidt tot God voor u zelf, zoals ik tot God bidt voor mezelf :niceone:

Preske

Legacy Member
tergemble zei:
ik had die op de pc van m'n neef weggekregen met PestPatrol (de betaalde fullversie natuurlijk )
was juist hetzelfde geval zoals op u schreenshot te zien is

vreemd dat PestPatrol (betaalde) niet zo beroemd is, die vindt daar talloze malware die spysweeper (betaalde) en Spyware Doctor (betaalde) niet vinden .
Kaspersky moet ge ook gebruiken zoals mij (betaalde) . ZoneAlarm(Betaalde) en Window Washer (betaalde) zijn ook goede progs , maar Ad-Aware (betaalde) nie te vergeten natuurlijk

met deze progs (betaalde) ben ik zo veilig als iets in Windows :)
totaal kosten = opgelopen tot 520 euro
of gebruik Linux (nee, dit keer geen betaalde :p )

Pestpatrol = betalend
adaware, spywareblaser, spybot = gratis, daar zit het hem...

OT, die is te verwijderen met Ad-aware.
ik heb die deze week nog bij m'n nicht verwijderd.
(wel opstarten in veilige modus)

tergemble

Legacy Member
ma wat een gezever , ge betaalt ma 1 keer voor PestPatrol , nie elke maand ofzo
(of ge hebt voor al die dinges een lange arm nodig en uitgebreide kennis van het internet en zijn dark-sides moehahahahaha)

methylene

Legacy Member
Exit zei:
msn+ uinstallen en reinstallen ZONDER sponsors.
ik dacht het al dat et daar aan scheelde

kzal het vanavond eens oplossen, bedankt iedereeeen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan