Archief - Help! Scherm valt uit naar bureaublad tijdens game???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiZon

Legacy Member
Probeer eens om Symantec tijdelijk te verwijderen (eventueel te vervangen door een alternatief, zie sticky in dit forum daarvoor)

Verder zijn het altijd Application Failures dat je krijgt, dus buiten je game updaten kan je weinig doen.
Nog bij andere games problemen ook?

Ga eens naar
C:\Documents and Settings\username\My Documents\My Games\Oblivion

en verwijder daar eens oblivion.ini ;)

nareko51

Legacy Member
[Nog bij andere games problemen ook?]

Ook bij Hitman: Blood Money komen er verschijnselen van " t zwart schermpje , terug naar bureaublad".

nareko51

Legacy Member
Ik was nu Oblivion aan het "proberen" spelen.....en ik verhoogde bij speedfan: de temperaturen van HD: van 40 naar 60 en van Temp1: van 50 naar 70...ik weet niet of dit echt de temperaturen laat verlagen...???

Bij het spelen ging er een nog 1 van de duizene fouten , maar deze keer met dit bericht:

instructies op 0x00776cad verwijst naar geheugen op 0x00000000. De leest of
schrijftbewerking op het geheugen is mislukt.

Daarna heb ik nog een keer geprobeerd en toen ging het gewoon it als zwart scherm naar bureaublad, de derde keer bleef het "freezen" en soms haperde het een beetje (waarschijnlijk omdat de computer zen uiterst hard deed om het te runnen, door de geluid ook ) .

nareko51

Legacy Member
wanneer je een memtest doet : program downloaden, install klikken , mag je dan een normale cd insteken om te installeren, of moet het per se een floppy zijn??

Want dit is men eerstekeer bij het doen van een mem test..xD

En als je die programma start moet je iets in de BIOS doen??? ---> dit bedoel ik -->
Memtest: Test your memory - Tips & Tweaks

Exit

Legacy Member
memtest hebt ge voor diskette (exe) of cdrom (iso bestand) dat ge als image op de cd moet branden

nareko51

Legacy Member
Mijn probleem is gefixt, 't lag aan het systeem , veel grote fouten daarin. Daarna had ik men pc opnieuw geinstalleerd en toen wwerkte t normaal,,,, Ik wil jullie hartelijk bedanken voor het helpen en oplossen van men probleem , ,,, echt ,, bedankt!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan