dobber_1987
Legacy Member
Ik heb nu Telenet Mono, maar telenet is echt duur voor maar 10GB als downloadlimiet. Weet iemand of telenet plannen heeft om zijn limiet te verhogen? Al is het maar tot 20GB...
Heb zo eens rondgesurft en gezien dat adsl 30GB heeft...maar die zijn wel trager. Ik heb nu rond de 731kbyte/s voor downstream, dat is toch redelijk veel e? Hoeveel heeft adsl, is dat niet 333 ofzo?
Geef me aub wat meer uitleg en vergelijkingen ofzo, dank u.
Heb zo eens rondgesurft en gezien dat adsl 30GB heeft...maar die zijn wel trager. Ik heb nu rond de 731kbyte/s voor downstream, dat is toch redelijk veel e? Hoeveel heeft adsl, is dat niet 333 ofzo?
Geef me aub wat meer uitleg en vergelijkingen ofzo, dank u.
