R3L4X
Legacy Member
Ik wil dus met een maat Co-op doen maar niet via die stomme Windows Live, dus hebben we besloten om via Hamachi te doen, dit moet via dat Teknogods bestand heb ik ergens gelezen, dit doen we allebei we drukken op F12 enz.. en als hij bij me joint crasht RE5 bij ons beiden?
Hulp gevraagd!
Edit : We kunnen elkaar al joinen maar na een paar minuten loopt hij bij host/gejoinde vast?
Hulp gevraagd!
Edit : We kunnen elkaar al joinen maar na een paar minuten loopt hij bij host/gejoinde vast?
