falkonorder
Legacy Member
hey,
ik zit met een probleem.
normaal gezien hebben alle bestanden incl. links een extensie zoals .exe; .doc; ... maar eergisteren werden al die extensies .lnk bestanden met het bijhorende witte kadertje als icoontje.
het grote probleem is dat ik die bestanden niet meer kan openen.
ik heb gisteren systeemherstel gedaan naar een paar dagen trg en toen was alles goed(heb wel systeemherstel moeten doen in veilige modus want als ik bij bureauaccesoires->systeemwerkset->systeemherstel ging, dan was dat icoontje ook fucked-up en werkte het dus ook niet
)
vandaag echter was alles weer naar de ****** en heb ik dan maar nog een systeemherstel gedaan in veilige modus, naar een halve maand trg ongeveer.
MAAR!!!! toen ik heropstarte zag ik dat alles nog erger was geworden, de paar icoontjes die wel nog werkten zijn nu ook veranderd in een .lnk bestand.
nu moet ik zelf opera openen met op het .lnk bestand te klikken en Openen met: Opera moet kiezen.
gelukkig werkt het zo, want Paint bijvoorbeeld kan ik op die manier al niet meer openen, vandaar dat ik geen screenshot heb
PLS HELP ME SOON!
ad:
ik zit met een probleem.
normaal gezien hebben alle bestanden incl. links een extensie zoals .exe; .doc; ... maar eergisteren werden al die extensies .lnk bestanden met het bijhorende witte kadertje als icoontje.
het grote probleem is dat ik die bestanden niet meer kan openen.
ik heb gisteren systeemherstel gedaan naar een paar dagen trg en toen was alles goed(heb wel systeemherstel moeten doen in veilige modus want als ik bij bureauaccesoires->systeemwerkset->systeemherstel ging, dan was dat icoontje ook fucked-up en werkte het dus ook niet
)vandaag echter was alles weer naar de ****** en heb ik dan maar nog een systeemherstel gedaan in veilige modus, naar een halve maand trg ongeveer.
MAAR!!!! toen ik heropstarte zag ik dat alles nog erger was geworden, de paar icoontjes die wel nog werkten zijn nu ook veranderd in een .lnk bestand.
nu moet ik zelf opera openen met op het .lnk bestand te klikken en Openen met: Opera moet kiezen.
gelukkig werkt het zo, want Paint bijvoorbeeld kan ik op die manier al niet meer openen, vandaar dat ik geen screenshot heb
PLS HELP ME SOON!
ad:
?
...
, thx.