TitaTovenaartje
Legacy Member
Hey
Mijn vriendin haar vader heeft die gps gekocht uit de aldi vorige week.
Nu alles lukt wel enzo, maar we vinden niet hoe we het in het nederlands moeten zetten.
Het staat nu in het frans.
De settings hebben we op Dutch Belgium staan, maar instructies en dat vrouwelijk stemmetje blijft in het frans
En het staat niet in de handleiding!!
Dus moest iemand hier zo ene gekocht hebben of het weten, plzzz help
mvg
Tita
Mijn vriendin haar vader heeft die gps gekocht uit de aldi vorige week.
Nu alles lukt wel enzo, maar we vinden niet hoe we het in het nederlands moeten zetten.
Het staat nu in het frans.
De settings hebben we op Dutch Belgium staan, maar instructies en dat vrouwelijk stemmetje blijft in het frans
En het staat niet in de handleiding!!
Dus moest iemand hier zo ene gekocht hebben of het weten, plzzz help
mvg
Tita
was wel grappig...