mathieuvp
Legacy Member
hallo,
ik ben het zot met moviemaker dus zoek ik een niet ingewikkeld (dus geen adobe premiere pro
) software voor handige en snel filmpjes te maken
ik werk op XP dus mac software gaat niet (jammer, ik weet het
)
iemand een goed programma om kleine amateurfilmpjes te maken?
laat het me weten
groetjes mathieu
ik ben het zot met moviemaker dus zoek ik een niet ingewikkeld (dus geen adobe premiere pro
) software voor handige en snel filmpjes te makenik werk op XP dus mac software gaat niet (jammer, ik weet het
)iemand een goed programma om kleine amateurfilmpjes te maken?
laat het me weten
groetjes mathieu