lucas
Legacy Member
hoi
zit met een probleemke
namelijk da'k geen bewegende animatie's (gif)kan versturen in een mail, die foto of figuur staat er wel....maar beweegt niet
maar als ik een mail krijg waar er ook zo'n bewegende gifs in staan, dan zie ik die wel bewegen, als ik dan van deze een kopie maak of opslaat in een map en die terug in een mail zet....dan bewegen ze terug niet !!!!
moet ik hier iets aanvinken ofzo ???
mail die ik gebruik is Windows mail
en systeem is windows 7
alvast bedankt
zit met een probleemke
namelijk da'k geen bewegende animatie's (gif)kan versturen in een mail, die foto of figuur staat er wel....maar beweegt niet
maar als ik een mail krijg waar er ook zo'n bewegende gifs in staan, dan zie ik die wel bewegen, als ik dan van deze een kopie maak of opslaat in een map en die terug in een mail zet....dan bewegen ze terug niet !!!!
moet ik hier iets aanvinken ofzo ???
mail die ik gebruik is Windows mail
en systeem is windows 7
alvast bedankt