MangleR
Legacy Member
hoi
ik heb dus met TMPGenc een avi film van +/- 700mb omgezet naar een DVD-PAL film van om en bij de 4.7gig
nu zou ik deze willen branden op een dvd, maar ik vind nergens in nero een optie om dit te doen?
zijn er nog andere programma's die dit doen,kunnen
ik zou ze gewoon willen schrijven naar men dvd-rw schijf o mzo af te spelen op m'n dvd speler (in de living
)
bedankt
ik heb dus met TMPGenc een avi film van +/- 700mb omgezet naar een DVD-PAL film van om en bij de 4.7gig
nu zou ik deze willen branden op een dvd, maar ik vind nergens in nero een optie om dit te doen?
zijn er nog andere programma's die dit doen,kunnen
ik zou ze gewoon willen schrijven naar men dvd-rw schijf o mzo af te spelen op m'n dvd speler (in de living
)bedankt