Mistah_Wintein
Legacy Member
Microsoft update is dus echt wel gevaarlijk hoor. Ik doe zoals mij opgedragen is door Windows xp wat ik moet doen, af en toe eens controleren of er geen nieuwe updates zijn. Toevallig zijn er nu een paar aanwezig en het beste was dat er een update was voor mijn video kaart ati blahblah enz.. weet die naam niet precies en toen ik mijn computer heropstarte na die leuke instalatie, patapief pataboem, mijn videokaart gaat zijn eigen gengetje en beslist dat ik alles mag zien aan 800 X 600 en (heel weinig bits) 12 is dat zeker? ik kan dit NIET verzetten. Simpel => XP opnieuwf geinstaleert, mijn maat zegt dat dat niet nodig is maar wil niet zeggen hoe ik het anders moet doen. KUNNEN JULLIE MIJ HELPEN?? Dit is wel een software probleem want het is toch het stuurprogramma dat ambetant doet he!
:doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:

:doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:
