adonis
Legacy Member
Ik heb een probleem met mijn geluid.
Alles wat normaal gezien links uit mijn headset van klank moet komen, komt er nu rechts uit. En alles wat er dus normaal rechts moet uitkomen komt er links uit.
:: int kort : mijn geluid is omgedraait
Weet iemand hier een goede oplossing voor?
(en nee, mijn headset is niet zo ene die je andersom op je kop kunt zetten)
Alles wat normaal gezien links uit mijn headset van klank moet komen, komt er nu rechts uit. En alles wat er dus normaal rechts moet uitkomen komt er links uit.
:: int kort : mijn geluid is omgedraait
Weet iemand hier een goede oplossing voor?
(en nee, mijn headset is niet zo ene die je andersom op je kop kunt zetten)
