Archief - Geen youtube meer in Opera

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Depresjon

Legacy Member
Mijn browser : Opera
Probleem :

Als ik op youtube een filmpje probeer te kijken staat in de plaats van het filmpje : Go upgrade,wanneer ik de link klik kom ik op de website van adobe,waar ik dan de Adobe Flash Player instaleer.
maar nog steeds geen resultaat.Terwijl het altijd gewerkt heeft.

Iemand een oplossing?

Phil

Legacy Member
Zelfde probleem hier. Ook in IE 64.

Blijkbaar een youtube probleem voor zover ik info kan vinden.

Embedded youtube filmpjes werken nog wel btw.

Depresjon

Legacy Member
Phil zei:
Zelfde probleem hier. Ook in IE 64.

Blijkbaar een youtube probleem voor zover ik info kan vinden.

Embedded youtube filmpjes werken nog wel btw.

net getest en idd,embed werkt wel.

Gavin

Legacy Member
Ook sinds gisterenavond met deze miserie te maken.


Ik heb dit gevonden

This is a lame solution to "block" the videos to those who uses flashblockers, or adblockers, or etc ... google wants you to watch every one of their ads, i guess money is never enough ...

As a programmer was extremely easy to write a workaround for this, but take in count that i ONLY use Opera, so this will only work for Opera users ...

1 - Save this to a txt (make sure you copy all from the start "// ==UserScript==" to the end "//end")

// ==UserScript==
// @name YoutubeProtectionRemover
// @include http://www.youtube.com/*
// @description Removes lame protection on YouTube
// @copyright 2010, Snap
// ==/UserScript==

window.opera.addEventListener(
'BeforeScript',
function (ev){
ev.element.text = ev.element.text.replace("yt.flash.update(swfConfig, forceUpdate);","");
},

false);
//end

2 - Rename it to "YoutubeProtectionRemover.js"
3 - write in your browser url bar, "opera:about" ... copy the address to "User JavaScript folder" ... go there ... then copy YoutubeProtectionRemover.js to the folder
4 - profit !


Maar dat helpt bij mij niet.

Fraggie

Legacy Member
Ik heb er geen last van?

Dus gewoon naar YouTube - Broadcast Yourself. gaan, random filmpje selecteren en er eens op klikken (= pause)?


about:opera:

Version: 10.51
Build: 3315

flash:
You have version 10,0,45,2 installed

Frado2005

Legacy Member
firefox gaat het hier wel. T'is wel weer fokking traag vanavond.

Depresjon

Legacy Member
Fraggie zei:
Ik heb er geen last van?

Dus gewoon naar YouTube - Broadcast Yourself. gaan, random filmpje selecteren en er eens op klikken (= pause)?


about:opera:

Version: 10.51
Build: 3315

flash:
You have version 10,0,45,2 installed

heb dezelfde build en zo.
maar nog steeds geen youtube.

Bij firefox lukt het wel.

Phil

Legacy Member
2 pc's hier. Alletwee met Opera. Alletwee met de laatste flash versie. filmpjes op youtube werken niet. Embedded youtube filmpjes werken wel.

Depresjon

Legacy Member
Phil zei:
2 pc's hier. Alletwee met Opera. Alletwee met de laatste flash versie. filmpjes op youtube werken niet. Embedded youtube filmpjes werken wel.

Mss zijn we wel gedoemd om over te stappen naar firefox :eek::puke:

Nerathas

Legacy Member
Depresjon zei:
Mss zijn we wel gedoemd om over te stappen naar firefox :eek::puke:

Uh durf niet Opera > Firefox :naughty:.

Had gisteren ook het zelfde probleem, kon helemaal niks afspelen.
Die upgrade gedaan en het werkte niet.

Dan vandaag nog is op youtube geweest en alles werkte weer naar behoren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan