Depresjon
Legacy Member
Mijn browser : Opera
Probleem :
Als ik op youtube een filmpje probeer te kijken staat in de plaats van het filmpje : Go upgrade,wanneer ik de link klik kom ik op de website van adobe,waar ik dan de Adobe Flash Player instaleer.
maar nog steeds geen resultaat.Terwijl het altijd gewerkt heeft.
Iemand een oplossing?
Probleem :
Als ik op youtube een filmpje probeer te kijken staat in de plaats van het filmpje : Go upgrade,wanneer ik de link klik kom ik op de website van adobe,waar ik dan de Adobe Flash Player instaleer.
maar nog steeds geen resultaat.Terwijl het altijd gewerkt heeft.
Iemand een oplossing?

pera: