WolCoM
Legacy Member
oj ,
'k heb sinds korte tijd een draadloze router met in gebouwde adsl modem. Paar dagen geleden heb ik daar een pc aangesloten met draad. En na enige tijd, lukte het me dan ook om met die pc op internet te geraken. Nu mijn probleem is het volgende, gisteren wou ik ook een 2de pc aansluiten op die router maar dan draadloos. Na alles juist geinstalleerd te hebben , kreeg ik contact met router en had ik ontvangst. Maar het rare is dat ik op die pc maar geen internet kan krijgen. Het lukt me ook niet om bestanden te sharen tussen de 2 pc's. Heb al praktisch alles geprobeert maar blijkbaar niet het juiste... Moet ik speciale dingen instellen ofzo?
Hier paar instellingen : link Moet ik proxy-instellingen invoeren ofzo?
Ben nogal noob, I guess...
Thanx
'k heb sinds korte tijd een draadloze router met in gebouwde adsl modem. Paar dagen geleden heb ik daar een pc aangesloten met draad. En na enige tijd, lukte het me dan ook om met die pc op internet te geraken. Nu mijn probleem is het volgende, gisteren wou ik ook een 2de pc aansluiten op die router maar dan draadloos. Na alles juist geinstalleerd te hebben , kreeg ik contact met router en had ik ontvangst. Maar het rare is dat ik op die pc maar geen internet kan krijgen. Het lukt me ook niet om bestanden te sharen tussen de 2 pc's. Heb al praktisch alles geprobeert maar blijkbaar niet het juiste... Moet ik speciale dingen instellen ofzo?
Hier paar instellingen : link Moet ik proxy-instellingen invoeren ofzo?
Ben nogal noob, I guess... Thanx
(zeker dat DHCP aanstaat op je wifi-netwerkkaartje?)