Potatorsalad
Legacy Member
De laatste tijd heb ik het probleem dat als ik van mijn bureablad wil terugkeren naar een game die geminimaliseerd staat dat hij na twee seconden terug naar mijn bureaublad schiet.
Dit heb ik voor bij alle games die fullscreen staan
Voorlopig kan ik enkel maar de game afsluiten en restarten en dit is ntrlk lastig kan iemand mij helpen?
Dit heb ik voor bij alle games die fullscreen staan
Voorlopig kan ik enkel maar de game afsluiten en restarten en dit is ntrlk lastig kan iemand mij helpen?