kyoto
Legacy Member
Zoals de topic het zegt. Het installeren verloopt vlotjes maar wanneer ik fraps wil opstarten gebeurt er werkelijk niets. Heb al geprobeerd om als administrator uit te voeren maar er gebeurt nog steeds niets. Er zijn mensen die het wel in combinatie met windows 7 kunnen runnen, waarom lukt het bij mij dan niet?
Zou het eventueel aan mijn systeem kunnen liggen? Heb een intel i5 met een ati HD 5870.
Zou het eventueel aan mijn systeem kunnen liggen? Heb een intel i5 met een ati HD 5870.