Preske
Legacy Member
Het valt mij dikwijls op dat in bepaalde spelletjes als ik keys assign, alles in het frans staat.
Haut, droite, gauche, bas, ... en ga zo maar verder.
Om nog een voorbeeld te geven, ik installeer worms world party uit nostalige, en alles is in het frans. De geluiden, de speeches, de text. enkel het menu is nog in het engels.
Het vervelende is, je kan dit niet veranderen.
Nu wil ik wel graag weten hoe zoiets komt, en hoe ik het eventueel kan aanpssen dat alles ofwel int engels is, of in het nederlands.
Bij taalinstellingen staat het allemaal op nederlands-belgie, of belgisch punt, en ga zo maar door.
M'n os is Windows XP in het Nederlands.
Met geen enkel van m'n pre-XP installs heb ik dit voorgehad.
Haut, droite, gauche, bas, ... en ga zo maar verder.
Om nog een voorbeeld te geven, ik installeer worms world party uit nostalige, en alles is in het frans. De geluiden, de speeches, de text. enkel het menu is nog in het engels.
Het vervelende is, je kan dit niet veranderen.
Nu wil ik wel graag weten hoe zoiets komt, en hoe ik het eventueel kan aanpssen dat alles ofwel int engels is, of in het nederlands.
Bij taalinstellingen staat het allemaal op nederlands-belgie, of belgisch punt, en ga zo maar door.
M'n os is Windows XP in het Nederlands.
Met geen enkel van m'n pre-XP installs heb ik dit voorgehad.
