Caiphas
Legacy Member
Elke keer assek een 'oud' spelleke probeer te installere, of soms bij den autorun zelfs al, krijgek ier een foutmelding, nl.:
C:\windows\sytem32\autoexec.nt. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.
Vrij irritant aangezien dak da dan ook nemeer kan installe, iemand een idee wak moe doen?
C:\windows\sytem32\autoexec.nt. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.
Vrij irritant aangezien dak da dan ook nemeer kan installe, iemand een idee wak moe doen?


