met zo een vage titel afkomen is om miserie vragen, topic aangepast, gelieve in het vervolg een duidelijke titel te kiezen.
vermits dit zuiver gaat om windows, is deze topic ook verplaatst naar windows-forum.
en de reden voor het ontbreken van dat bestand : tja windows heeft soms graag zijn kuren
