Colli
Legacy Member
Hey, een van men oude pcs zit dus met een probleemtje en wilt niet meer opstarten. Zou sowieso nog is moete formateren dus dacht eraan om gewoon een format te doen. Ik heb echter de cd niet meer, nu vroeg ik me af of er een simpele manier is om aan xp te komen?
Als iemand er nog eentje heeft ligge mag hij me ook contactere.
Als iemand er nog eentje heeft ligge mag hij me ook contactere.